lauantai 18. tammikuuta 2014

Vanhoja kokemuksia....

Eli kerron nyt mitä mä oikein teen noissa edellisessä postauksessa olevissa kuvissa.

Ekassa kuvassa oon Haapasalon tallilla ratsastamassa ihanalla ja kiltillä Tero ponilla. En ole varma mikä Tero on rotujaan, mutta epäilisin vuonista vaikka harja onkin pitkä. Terolla oli mukava ratsastaa kun siellä kävin 2 vuotta sitten, mutta luin juuri tallin sivuilta että Tero on siirtynyt jo osa-aikaeläkkeelle. Harmillista :(

Tokassa kuvassa mä ratsastan meidän tuttujen luona. Toikin kuva on jo tooosi vanha, mutta luulen, että kuvassa on Metku ja minä. Metku on ehkä ihanin hevonen jonka tiedän, mutta myös Metkun heppakaverit Allu ja Eddy ovat ihania. Metku on jo aika vanha, mutta kyllä se jaksaa porskuttaa eteenpäin, ainakin yleensä kun sillä ratsastan. Metku ei säiky mitään! Ei autoja tai mitään rasahtelevia oksia. Siksi se on ihana!!!

Kolmannessa kuvassa olen ratsastamassa kanssa Terolla niinkuin ekassakin kuvassa.

Neljännessä kuvassa talutan kaiketi Allua. Allu oli Metkun kanssa samalla tallilla. Todella kiltti arabi ori :)

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitti Lotta :) Mut ei tää oo kuitenkaan niin hieno kun sun blogis :D

      Poista
  2. Tokassa kuvassa sinä ja Allu:)

    Sori mut tunnistan kaikki Jaanan hepat:)
    Peppi

    VastaaPoista