lauantai 27. syyskuuta 2014

Kesän heppailut!

Moi kaikki!
Oon ollut vähän epäaktiivinen tän blogin suhteen, koska mulla on koulussa nyt muutama koe ja mun harrastukset vie aikaa. Mutta teen nyt tälläisen postauksen mun kesän heppailuista tiivistettynä, kun en jaksa tehdä jokaisesta kerrasta erikseen :)
Let's start!


Tää kuva on otettu joskus loppukevästä vähän ennen kesälomaa.
Kuvassa Metku on ihan vapaana kun se on niin kiltti, että pysyy kyllä pihassa.
Metkulla on tässä vielä niin ihanan pörröisen ja paksun näköinen karva, että tekis mieli halata sitä nyt.
Onneksi Metku EI mennyt kukkapenkkiin (ainakaan hirveesti) ja kukat säily syömättä.


Tämäkin kuva on otettu samalla kerralla kun edellinenkin kuva.
Mun ilme on vähän...outo..., mutta ei se nyt tätä kuvaa (kaiketi) pilaa.
Kuvassa on ihanan aurinkoinen sää, mutta huomaa että on kuitenkin viileää, koska mulla on ulkotakki, pipo ja hanskat.
Kuva sais paremman arvosanan jos kumpikin meistä (ratsastaja sekä ratsu) kattois kameraan kunnolla!


Tässä kuvassa onkin koko hooponpoppoo liikkeessä.
Matkassa ovat Mira ja Noppa, Nanna ja Power, Minä ja Eddy sekä tietysti Jaana ja Metku.
Äiti otti valokuvia pyörän selästä.
Tää kuva on siltä Jaanan ja hevosten reissulta meidän mökiltä.
Toinen päivä on tässä kuvassa menossa. Eddy meni sillon tosi kivasti, mutta kun tuli yks tooosi jyrkkä ylämäki mä nii pelkäsin et Eddyn tasapaino pettää ja me kaadutaan.
Mut hyvin me siitäkin selvittiin!
Kaikenkaikkiaan koko aika jolloin Jaana ja hepat oli ihanaa ♥




Mä aina nauran tälle kuvalle! Tää on otettu sillon kun me tuotiin Jaana ja hevoset takasin niiden kotiin.
Eddy tais olla innoissaan kun tämmönen kuva saatin napattua.
Kuvassa Eddy laukkaa ja on just kääntymässä.
Saitteko tekin hyvät naurut? ♥♥♥♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti